Skoči na glavno vsebino

Erasmus+ 2020-22

Opolnomočenje učencev skozi šolsko okolje

Ime projekta (angleško): Student`s empowerment through school environment 
Šolski tim projekta: Alojz Konec, Simona Tusun, Tea Habinc 
Sodelujoče države/šole: Estonija, Bolgarija, Švedska, Turčija, Slovenija 
Sodelujoče šole:  

  • Narva Vanalinna Riigikool – Estonija 
  • Profilirana matematicheska gymnasia “Konstantin Velichkov”  Bolgarija 
  • Gagnefs kommun  Švedska 
  • Tarsus Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu – Turčija
  • Gimnazija Brežice – Slovenija 

Cilj projekta:  

  • Analiza vpliva šolskega okolja na življenje in delo dijakov v partnerskih šolah (opazujemo 5 okolij – fizično, psihološko, socialno, intelektualno in digitalno okolje). Ugotovimo prednosti, slabosti in potrebe po spremembah. 
  • Izvedba 5 mobilnosti dijakov in učiteljev. V vsaki izmed partnerskih šol bo izvedena ena mobilnost. V vsako mobilnost je vključenih 5 dijakov in dva učitelja iz posamezne partnerske šole. 
  • Izdelava 5 digitalnih infografik kot rezultat posameznih mobilnosti – infografike vsebujejo ideje za vzpostavitev idealnih šolskih okolij.
  • Okrepljene ključne kompetence dijakov. 
  • Izboljšana učna okolja sodelujočih šol, kar bo pokazala zaključna evalvacija v maju 2022.  
Spodbujanje kritičnega razmišljanja in aktivnega državljanstva lokalno in globalno

Ime projekta (angleško): Encouraging critical thinking and active citizenship locally and globally 

Šolski tim projekta: Alojz Konec, Mateja Raušl in Nika Ogorevc 

Sodelujoče države/šole:  

  • Estonija: Narva Keeltelütseum 
  • Litva: Klaipedos turizmo mokykla 
  • SlovenijaGimnazija Brežice 
  • Portugalska: Agrupamento de Escolas do Castêlo da Maia 
  • Turčija: Tarsus Borsa Istanbul Sehit Umut Sami Sensoy Anadolu Lisesi 

Cilj projekta: Izmenjava primerov dobrih praks na področju razvijanja kritičnega razmišljanja in aktivnega državljanstva, oblikovanje zbirke orodij (toolbox) za uporabo v šoli, organizacija 4 izmenjav med dijaki (v živo ali virtualno), nadgradnja kompetenc sodelujočih z različnimi orodji, aktivacija dijakov h kritičnem razmišljanju, aktivnemu državljanstvu ter medsebojnemu sodelovanju na lokalni in globalni ravni. 

 

Film – Moje sanje

Ime projekta (angleško): Cinema – My Dream 

Šolski tim projekta: Ema Maček, Jana Krmpotič, Polona Jančar 

Sodelujoče države/šole: Bolgarija, Romunija, Turčija, Portugalska in Slovenija (Profesionalna gimnazia po targovia i restorantyorstvo VratsaScoala gimnaziala “Gheorghe Banea” Macin, OZEL BAGCILAR SAFAK MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI ISTANBULEscola Secundária com 3º Ciclo D. Dinis Coimbra, Gimnazija Brežice). 

Cilj projekta: Bogatenje petih kultur, združenih v različnosti; Razvijanje praktičnih veščin snemanja filmov; Izboljšanje digitalnih kompetenc in stopnje znanja angleščine; Razvijanje veščin kritičnega mišljenja in ustvarjalnosti; Razvijanje komunikacijskih in socialnih veščin; Prepoznavanje demokratičnih vrednot 

Organizirali bomo pet izmenjav med dijaki in profesorji (virtualno ali v živo). Projekt bomo zaključili z e-knjigo in dokumentacijo o snemanju filmov. 

Dostopnost